DAG 4) Vilken typ av killar faller jag för



Killar jag faller för:
 * ska ha humor
                                 * ska inte va kontrollerande
                                 * ska va snäll
                                 * ska va omtänksam
                                 * ska inte va helt perfekt, det funkar lixom inte.
                                 * ska inte va så kaxig och tro att han e störst, bäst o vackrast!
                                 * ska oxå se bra ut, får inte va för feta eller så :s
                                 * ska behandla mej bra, med respekt
                                 * ska kunna ge och ta! så att inte bara jag gör allt för han.


Det är sånna här killar jag skulle vilja falla för men tyvärr så gör jag inte det, ibland händer det, men inte ofta! Men jag kan ju inte precis veta hur dom är riktigt när man först träffas. men det får man ta reda på! Och ifall det inte är rätt så äre inte det och då får man leta vidare.






P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0