DAG 6) vem är min allra bästa vän ?



Min allra bästa vän är nog inte bara en. Har många bra vänner men nåra få som jag verkligen kan lita på som jag känt väldigt länge!


Nathalie Larsson // Ärtskidan
Du har alltid funnit för mej - I bra som i dåligt har du alltid vart där. Litar på dej till 100% o mer och du vet att jag alltid finns där för dej! Älskar dej <3


Clara Zidén//snigge
Har känt dej nästan hela mitt liv! Träffades först i dagis men lärde känna varandra bättre när vi började lekis tsm. Kan lita på dej och du finns alltid där för mej och du vet att jag finns för dej. Älskar dej <3



Stephanie Westerberg // Steff

Har gått i samma klass 4 - 9 och jag har inte vart med dej så mke men sommaren 2011 så börja vi vara med och jag märkte hur lika vi var på nå sätt, både e lika "galna" eller vad man ska säga, du är en riktigt rolig person, alltid lika glad! Skit kul att festa med oxå! Men jag litar på dej till 100 % Älskar dej <3



Men det är nog dom 3 jag litar mest på!




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0