För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.


ÄCKEL REGN. ÄCKEL SÖNDAG. ÄCKEL HÖST!

Är så sjukt trött på kylan, regnet och hösten!! Fast hösten knappt börjat än, hur ska jag stå ut i vinter????

Idag äre söndag (äckelsöndag) gick upp halv 10 idag, käka frukost och sen drog jag till stallet och red ut med nathalie och olivja. Walky hade lite damp som vanligt men de gick bra iaf. Efter det så smörjde jag sadeln och tränset (typ det tråkigaste som finns) Aja nu har jag precis kommit hem, har vart och dela ut reklam äcklet! Snart ska jag käka och sen blire fan o ta ett varmt bad! Ansiktmask och grejjer. Ha en bra dag!



Usch för höst.. Vill ha sommar!



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0