Friday I think I'm in love.

Slutade kvart över 1 idag, dagen har vart så seeg! Sjukt tråkig iaf.. När jag kom hem så skulle vi käka tacos och jag fick steka köttfärs, och när jag steker köttfärs så slutar det typ alltid med att sjuuukt mke köttfärs hamnar utanför, precis de hände idag oxå. Kladdar som fan!

Fråga mej inte vad jag gör för att det ska bli sådär för jag vet inte sj, de ba blir så!


Aja iaf så just nu sitter jag i sängen och väntar på att clara ska komma över hit, vi ska dra till stallet så ska jag rida Walky och hon ska fota, lite bilder till bloggen (Y) Senare så blire film fast först cyklar vi till Ica eller nått och köper lite gottgott! Ha en bra kväll!



P e l o n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0