Jag bara lurades!



Menade inte godnatt för kväll! (som jag skrev i förra inlägget)

Jag kan helt enkelt inte hålla mej borta från bloggen ibland, men det är ju rätt bra för er som får nått att läsa. Och dåligt för mej som inte får nått vettigt gjort!

Aja jag har precis duschat, rakat benen, smörjt in mej, klippt naglarna och satt på en ansiktsmask (som vanligt!) Denna gång fick det bli en grön olive mask (y) Tkr det är så skönt att ha ansiktsmask, man känner sej så fräsch efteråt när man tvättat bort den. Funderar även på att måla naglarna, fast bara typ med genomskinligt men vet fan inte, borde sova! Måste även torka håret och ta bort ansiktsmasken.. Hmm får se om jag hinner måla naglarna innan jag blir för trött ;) Men nu ska jag inte skriva nå mer! Godnatt! (TROR JAG)


(min rygg tar död på mej förresten! Ååh va ont det gör!!! :( nu blire alvedon eller ipren!)




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0