DAG 1) Mina mål, drömmar och önskningar



Mina mål i punkter :
  * Klara skolan - ta studenten
                                  * Hitta en underbar pojkvän som tkr om mej för den jag är.
                                  * Skaffa ett bra jobb - som jag tjänar bra på!
                                  * Och skaffa bra boende


 



Mina drömmar :  * Att vinna en miljon
                           * Att helt plötsligt bara dra från sverige och börja jobba utomlands
                           * Gifta mej med en rik man haha (Y) som jag såklart gillar oxå!
                           * Bada med delfiner haha :D skulle va fett kul!
                           * Hoppa bungyjump!
                           * Förändra nåns liv
                           * och massa mer saker!







Mina önskningar : 
* Kunna läsa dom tankar jag vill
                               * Kunna kolla in i framtiden 
                               * Ha egenskapen att märka vilka människor som jag borde ta avstånd från
                               * Ha förmågan att få liv i dom som är döda, göra så att dom lever igen..



(fick med det mesta tror jag)




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0