Ont i halsen..

Fredag imorn!

Torsdag idag och skola som vanligt och efter skolan så var jag med clara, vilket var sjukt längesen, vi snacka o kolla tv o gick ut en sväng o lekte lite med min nya kamera som jag knappt förstår mej på men kul vare iaf! Imorn äre fredag och jag börjar 8 o slutar runt 9 - 10 (Y) JÄVLAR va skönt de ska bli, tänk om det va så varenda dag nästan ?

Aja just nu så ligger jag i sängen och ska kolla parlamentet om jag orkar, är sjuuukt trött.. Regnet vräker ner ute, fyyfan! Jag hatar hösten.. Bara mörkt o kallt och skit! Aja nu ska jag fortsätta kolla, stänga av datan och somna kanske ;) Godnatt för idag! Lägger upp outfit'en i ett litet inlägg innan jag stänger av datan o somnar!










P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0