Premiär ridning...

...på Walky Talky eller "Walky" som han kallas (Y)

Kom hem från stallet för nån timme sen, red för första ggn Walky och det gick super bra! Red runt lite i skogen och skulle rida förbi en liten vedhög och då blev han sjuuukt rädd och börja bocka och stegra och skulle bort därifrån så de sluta med att jag fick backa ända fram till vedhögen och sedan låta han nosa och kolla lite på den "skiit läskiga" högen, sedan var allt okej ;) Sööt häst!

Idag har jag inte gjort mke, hade sovmorgon till kvart över 12 sen hade jag 2 lektioner, sen sluta jag. Chill dag! Tog tåget hem tio i 4 eftersom jag skulle till stallet och rida Walky. Och nu sitter jag nere i köket och har käkat lite kvällis och nu blire väl film eller nått (Y) ha en bra kväll!

Jag log så fult på bilden så räddade er från den hemska synen genom att kludda över mitt huvud! (Y)

Man kan inte göra så mke annat än att älska hans söta hängläpp! :')

Walky Talky






P e l o n ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

söt han är! :)

2011-09-06 @ 21:29:10
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0