Sova snart kanske...

...eller nej, jag är ju ledig imorn!

Imorn är jag ledig, aaas skönt! Det är även måndag imorn - ny skolvecka... *jobbigt* Aja bara å stå ut för sen äre helg igen, awesome (y) Idag har jag ridit, smörjt, jobbat och städat på rummet. Har hunnit med rätt mke endå känns de som, kan bero på att jag lämnade min sköna säng halv 10! Tidigt för att vara jag ;)

Just nu så ligger jag i sängen och kollar på tv, det blir wallander nu, tror jag att det stod på tv'n. Tog en lång dusch ikväll förresten, va sjukt skönt och behövdes verkligen efter idag. Jag rakade benen, smorde in mej, klippte naglarna, tog bort nagellacket och hade ansiktsmask (denna ggn en blåbärs mask som va lila :) haha) Och nu ska jag måla naglarna, blir nog bara vitt. Aja godnatt för idag!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0