Svenska Hollywood fruar



Ååh så sjuka dom är

Man får ju nästan lite damp på dom, men så sjukt roligt att kolla på de (Y) Bästa programmet som går just nu i veckorna iaf, men den 5 oktober (tror ja) börjar ju Grey's igen! SJUKT najs!

Idag vare måndag och jag hade sovmorgon till kvart i 1 pga att jag inte va med på orienteringen. 2 lektioner sen sluta jag. Tog tio i 4 tåget hem och övningskörde och sen så kröp jag ner i sängen med chips och dipp och kolla på Idol. Och nu kollar jag på Svenska HollyWood fruar (Y) Ska sova snart, för börjar bli så trött... Imorn börjar jag kvart i 10. Och nu säger jag godnatt för idag!

Imorn får äntligen Polly vår nyaste hund komma hem till oss för första ggn! (Y)

Miniatyr blandisar




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0