T i s d a g

Trött o irriterad.

Precis så känner jag mej just nu, behöver sova!! Och är irriterad över att allt bara försvinner! Min laddare som jag la nere i köket är borta nu och har tappat 60 spänn nånstans i huset men vettefan vart! Blir så matt...

Aja idag har inget speciellt hänt, vanlig skoldag och efter skolan så träffa jag steff och vi kollade på saw 6 åå så gick vi o köpte godis på hemköp :)

Eller jo justja det har ju visst hänt nått ovanligt idag! Vi har köpt en till hund! En chihuahua pomeranian, skit söt liten vit grejj ;) Som ska heta Polly, gulligt va ? Denna lilla vita ska bli våran iaf (Y) BILDEN NEDAN!

Polly
Miniatyr blandisar





P e l o n ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Översöt! :D

2011-09-16 @ 17:53:10
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0