Tejpat finger!


Ligger i sängen och funderar på att släcka ner och sova snart, är rättså trött och helt mör i kroppen, har tejpat fingret oxå för att jag hade så ont, kunde knappt böja upp de men nu äre tejpat! Vi får se om de blir bättre

Imorn äre måndag och jag har idrott första lektionen men jag ska inte va med pga de som hände idag. Annars har jag bara massa vanliga lektioner, tröök. Funderar sen att gå till kupolen efter skolan o kolla om de kommit in nå snyggt! Aja detta blir sista inlägget idag! Godnatt!

Asså gud va bra han är på att sjunga!  (de är bara å klicka)

Andreas Wijk

Andreas Wijk

Andreas Wijk

(hans blogg --->) http://kanal5.se/andreaswijk






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0