USCH DAG!


M Å N D A G - s p ö  r e g n . . .

Har fortfarande tejpat finger och kan knappt skriva med penna -.- Rätt drygt eftersom det är skola och innebär rätt mke skriva, ser ut som en 3åring har skrivit när jag skriver haha..

Aja idag så hare vart en helt vanlig skoldag, efter skolan drog jag med anna till kupolen en sväng och jag köpte ansiktsmasker såklart! Är fan beroende! Annars har inget hänt idag, ska snart sova, kommer va död imorn! fast det va ja idag oxå, ont i nacken som fan och helt öm i kroppen och ont i fingret då :// Aja nu blire fan sova snart! Godnatt för ikväll!

Ansiktsmasken hade börjat stelna när jag tog kortet så ser lite äckligt ut hahah :)

Fingret





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0